2018-04-03
3 березня пройшов семінар-тренінг «Психологічні аспекти впровадження інноваційних технологій»
У вступній частині заходу директор школи – інтернату Самар В. Б. зазначив, що сьогодні найактуальнішим питанням розвитку освіти є зміна форм і методів навчання учнів та побажав ефективної та плідної роботи учасникам заходу.
Нове завжди спричиняє опір, лякає своєю невизначеністю, тому спілкування почалося із діагностики емоційного стану учасників, оскільки настрій людини дуже впливає на успішність діяльності.
У мозковому штурмі «Інновація - це…» учасники висловлювали свої думки.
Педагоги розповідали про, те які елементи інноваційного навчання вже використовують у своїй роботі, висловлювали власні роздуми щодо процесу впровадження інновацій.
Об’єднання в групи відбулося на основі особливостей професійної спрямованості вчителів: комунікатори, предметники, організатори, інтелігенти.
Учасники кожної групи із загального переліку вимог до сучасного уроку вибирають окремо загальнопедагогічні, психологічні, реальні та гігієнічні вимоги.
Однією із важливих умов успішної діяльності педагога як професіонала є готовність до інноваційної діяльності. Результати діагностики показали кожному власний рівень готовності до здійснення інновацій.
Сьогоднішнє спілкування підвищило нашу гнучкість у сприйнятті світу, усвідомлення невідворотності змін та актуалізувало установку на цінність самореалізації у педагогічній професії.